+420 312 274 546
reditel@skolavinarice.cz
+420 736 752 159, +420 736 752 158
reditel@skolavinarice.cz
Facebook
Řád a hranice musí mít děti stanoveny naprosto jasně a pevně, pokud mají mít svobodu.
Potřebujeme, aby příští generace byly odolné, říká psychiatr Peter Pöthe. Sebevědomí posílí překonávání překážek
Všechno špatně, zpátky na stromy. Skutečná revize školství začíná v rodinách a v prvé řadě u rodičů.
Kdo je pánem nad tím, jakého vzdělání a jakou formou se dětem ve škole dostává? Rodiče? Učitelé? Nebo snad dokonce stát? Jak řešit třecí plochy, kdy se rodiče s učitelem neshodnou?
Ještě před lety patřily hodiny tělesné výchovy mezi nejoblíbenější předměty. Dnes se tělocviku ale děti ve velkém vyhýbají, a když už musí cvičit, tak často s despektem.
Plat horší než u popelářů, požadavky jak v 5* hotelu
V současné době hodně rezonuje téma stále častějších psychických problémů dětí. Depresemi a jinými psychickými problémy trpí podle mnohých médií takřka každý žák. Rozhodně by tedy stálo za to trochu zapátrat po příčinách těchto obtíží. Učím už nějakých 20 let a myslím si, že problémy dětí mohou pramenit hned z několika různých příčin.
Podle mezinárodní studie mají málo úkolů a povinností
Pozitivní motivace na prvním stupni: Dobrý sluha, ale zlý pán
Učitele stále více vyčerpává komunikace s rodiči dětí, pro většinu z nich je náročnější než práce se studenty, vyplývá z výzkumu vědců Národního institutu SYRI.
Proč se rytíř Bozděch nevrátil s pokladem? To se dozvěděli žáci vinařické školy
Chci chodit jen na takovou školu, jakou si vyberu. Studovat předměty, které chci. Zkoušen být tak, jak si určím. Moderní a vstřícné? Absurdní a nepřipravující na život, varuje pedagog Václav Trojan
Slovní napadání učitelů nebo vyhrožování ze strany rodičů. To je jev, který se ve školách v Ostravě a jejím blízkém okolí vyskytuje čím dál tím častěji. Podle učitelů rodičům chybí soudnost. Negativní dopad to má ale hlavně na žáky.
Žáci mají právo nebýt doma ve stresu. New age
Učitelé základních škol mají stále více práce s rodiči svých žáků než s dětmi. Vztahy mezi pedagogy a zákonnými zástupci školáků se dlouhodobě zhoršují. Vyplývá to z dotazníkového šetření, které uspořádal Národní institut SYRI.
Individuální přístup k žákům je nejdůležitější. Tím myslím podporovat talent, který se případně objeví. To nemusí znamenat hned další vyučování, ten žák se vzdělává sám nad požadovanou úroveň.
Chrání děti tak moc, až jim zničí sebevědomí a vychovají z nich nešťastné dospělé
Norsko v uplynulých letech testuje na středních školách úplný zákaz mobilních telefonů. Nyní to vypadá, že zákaz bude zaveden plošně. Z prvních průzkumů toho, jak toto opatření zafungovalo, totiž vychází veskrze pozitivní výsledky.
Svátek má Regína
800 - 845 900 - 945 1005 - 1050 1100 - 1145 1155 - 1240 1250 - 1335 1345 - 1430 1440 - 1525
Rodiče vítáni
Škola pro demokracii
Výzva 22 "Cesta k úspěchu"
Proškoly.cz
Výzva 56
Ovoce a zelenina do škol
Mléko do škol
Výzva 63 "Úspěch přichází"
Populární školka
Energetická gramotnost
Výzva 80 "Šance pro budoucnost"
Spokojená a bezpečná škola
Digitalizujeme školu
Národní plán obnovy
Next Generation EU
Fond Sidus
OP JAK "Úspěch patří všem"