Jdi na obsah Jdi na menu
 


Informace pro strávníky

Příspěvky

Info pro strávníky

16. 10. 2017

Vážení rodiče a ostatní strávníci, 
  
v systému objednávání obědů přes internet se opět vyskytl problém. Chyba nebyla na naší straně, ale na straně poskytovatele. V současné době už by mělo být vše v pořádku. Prosím, zkontrolujte možnost přihlášení a odhlášení stravy přes internet. V případě problémů kontaktujte vedoucí školní jídelny. 
Děkujeme za pochopení. 
Vedení školy 

 

Informace pro strávníky ve ŠJ pro rok 2017/2018

1. 9. 2017

Došlo k drobným změnám, informace jsou aktualizované. Celý dokument je k dispozici kliknutím na tento odkaz.

informace-pro-sj----2017_2018-page-001.jpg

informace-pro-sj----2017_2018-page-002.jpg

 

Info pro rodiče žáků ZŠ

21. 8. 2017

Čip k odběru oběda ve školní jídelně si můžete zakoupit ve dnech 28. srpna - 4. září mezi 8 - 13 hod v kanceláři vedoucí školní jídelny paní Lamerové. Čip je možné si zakoupit pouze v hotovosti! Ti z Vás, kteří nemají svolení k inkasu, nebo nebudou platit příkazem a chtějí nadále platit v hotovosti, mohou rovnou zaplatit obědy na září či si vložit na svůj obědový účet vyšší částku. Rodičům, kteří mají inkaso povolené již od loňského roku, strhneme první platbu na měsíc září ke konci měsíce srpna. Zajistěte, prosím, dostatek prostředků na účtu!
Upozorňujeme strávníky ZŠ, že pokud nebudou mít včas zaplaceny obědy a zakoupený čip, nebudou se moci od 5. září stravovat ve školní jídelně. Ti, kteří budou mít vše řádně zajištěno, si ještě sami musí navolit přes internet. V případě, že žák bude mít obědy zaplaceny, ale neobjednány přes internet, dostává automaticky oběd č. 1. Odhlašování obědů probíhá rovněž přes internet, nejpozději den předem do 12 hod, v případě nemoci zůstává možnost odhlášení sms do 6 hod ráno ve stejném režimu jako loni. 
Vzhledem k zavádění nového systému prosíme všechny rodiče o trpělivost a toleranci. smiley
Vedení školy 

 

Nové ceny stravného od 1. 9. 2017

16. 6. 2017

page1.jpg

 

Informace pro strávníky ŠJ ze ZŠ

19. 5. 2017

Přihlašovací údaje do systému objednávání obědů pro žáky ZŠ jsou k dispozici u vedoucí školní jídelny paní Lamerové. Je možné si je vyzvednout do konce tohoto měsíce a to každý den kromě pátku mezi 8. - 14. hod nebo v den konzultací 30. 5. do 17 hod v kanceláři vedoucí školní jídelny. Upozorňujeme, že přihlašovací údaje budou  předány pouze do vlastních rukou zákonného zástupce žáka! 
 
Z důvodu postupného zajíždění a kontroly pojede systém v měsíci červnu paralelně, jak objednávání přes internet, tak zapisování do plachet ve školní jídelně. Pokud doma objednáte obědy přes internet, je třeba upozornit dítě, aby si stejné obědy zapsalo i do tabulky ve školní jídelně. Na malé děti, které chodí do ŠD, dohlédnou vychovatelky ŠD. Způsob placení obědů zůstává zatím ve stejném režimu, jak jste zvyklí.
 
Od následujícího školní roku, tzn. 2017/18 je třeba mít obědy zaplaceny dopředu, čili do posledního dne stávajícího měsíce musí být na obědovém účtu zajištěna potřebná suma peněz na období následujícího měsíce. V případě, že žák nebude mít na svém obědovém účtu peníze či nebude mít objednáno a přijde do jídelny na oběd, čip vyhodnotí situaci jako neoprávněný pokus o odebrání oběda a žák oběd nedostane. 
Pokud jde o způsob platby, rodiče budou moci platit inkasem jako doposud, což je nejlepší způsob, nebo příkazem z účtu, ale to pouze v případě, že budou přesně dodržovat veškeré náležitosti bankovního příkazu včetně variabilního symbolu a zprávy pro příjemce tak, aby platba byla ve výpisu snadno přiřaditelná a identifikovatelná. Pouze ve výjimečných případech bude moci rodič či cizí strávník po dohodě s vedoucí školní jídelny platit v hotovosti.
 
V případě, že by vaše přihlašovací údaje z jakýchkoliv důvodů nefungovaly a k systému se nešlo přihlásit, neprodleně kontaktujte vedoucí školní jídelny. 
 
K čipům zatím nemáme dostatek informací, jakmile se dozvíme více, budeme  vás opět informovat.
 
Vedení školy

 

Objednávání stravy přes internet

13. 3. 2017

Vážení  strávníci,
v rámci zkvalitňování služeb naší školní jídelny Vám nabízíme novou službu Objednávání stravy přes Internet.
Aplikace Strava.cz Vám umožní přihlašovat či odhlašovat stravu prakticky odkudkoli a kdykoli.  Přihlašování probíhá pod uživatelským jménem a je chráněno heslem. V aplikaci najdete vždy aktuální informace o vydané stravě, stavu vašeho konta... Můžete také sledovat historii vašich objednávek a plateb za stravu. Na jídelníčku vždy najdete informaci o alergenech obsažených v konkrétních pokrmech. Mobilní aplikaci strava.cz pro telefony a tablety s operačním systémem Android si můžete zdarma stáhnout na Google Play, odkaz pro stažení najdete na www.strava.cz
Vyčkejte na další pokyny, systém se bude zavádět v dubnu 2017, od května spustíme zkušební provoz.
 
Vedení školy

 

Informace k platbám obědů pro MŠ

30. 8. 2016

Informace rodičům dětí z MŠ k platbám obědů ve školní jídelně jsou ke stažení kliknutím na tento odkaz.

 

Informace k platbám obědů pro ZŠ

30. 8. 2016

Informace rodičům žáků ZŠ k platbám obědů ve školní jídelně jsou ke stažení kliknutím na tento odkaz.

 

Směrnice na platbu obědů pro cizí strávníky

27. 8. 2016

Informace a pokyny k platbě jsou k dispozici kliknutím na tento odkaz.