Jdi na obsah Jdi na menu
 


Informace pro strávníky

Příspěvky

Informace pro strávníky ŠJ ze ZŠ

19. 5. 2017

Přihlašovací údaje do systému objednávání obědů pro žáky ZŠ jsou k dispozici u vedoucí školní jídelny paní Lamerové. Je možné si je vyzvednout do konce tohoto měsíce a to každý den kromě pátku mezi 8. - 14. hod nebo v den konzultací 30. 5. do 17 hod v kanceláři vedoucí školní jídelny. Upozorňujeme, že přihlašovací údaje budou  předány pouze do vlastních rukou zákonného zástupce žáka! 
 
Z důvodu postupného zajíždění a kontroly pojede systém v měsíci červnu paralelně, jak objednávání přes internet, tak zapisování do plachet ve školní jídelně. Pokud doma objednáte obědy přes internet, je třeba upozornit dítě, aby si stejné obědy zapsalo i do tabulky ve školní jídelně. Na malé děti, které chodí do ŠD, dohlédnou vychovatelky ŠD. Způsob placení obědů zůstává zatím ve stejném režimu, jak jste zvyklí.
 
Od následujícího školní roku, tzn. 2017/18 je třeba mít obědy zaplaceny dopředu, čili do posledního dne stávajícího měsíce musí být na obědovém účtu zajištěna potřebná suma peněz na období následujícího měsíce. V případě, že žák nebude mít na svém obědovém účtu peníze či nebude mít objednáno a přijde do jídelny na oběd, čip vyhodnotí situaci jako neoprávněný pokus o odebrání oběda a žák oběd nedostane. 
Pokud jde o způsob platby, rodiče budou moci platit inkasem jako doposud, což je nejlepší způsob, nebo příkazem z účtu, ale to pouze v případě, že budou přesně dodržovat veškeré náležitosti bankovního příkazu včetně variabilního symbolu a zprávy pro příjemce tak, aby platba byla ve výpisu snadno přiřaditelná a identifikovatelná. Pouze ve výjimečných případech bude moci rodič či cizí strávník po dohodě s vedoucí školní jídelny platit v hotovosti.
 
V případě, že by vaše přihlašovací údaje z jakýchkoliv důvodů nefungovaly a k systému se nešlo přihlásit, neprodleně kontaktujte vedoucí školní jídelny. 
 
K čipům zatím nemáme dostatek informací, jakmile se dozvíme více, budeme  vás opět informovat.
 
Vedení školy

 

Objednávání stravy přes internet

13. 3. 2017

Vážení  strávníci,
v rámci zkvalitňování služeb naší školní jídelny Vám nabízíme novou službu Objednávání stravy přes Internet.
Aplikace Strava.cz Vám umožní přihlašovat či odhlašovat stravu prakticky odkudkoli a kdykoli.  Přihlašování probíhá pod uživatelským jménem a je chráněno heslem. V aplikaci najdete vždy aktuální informace o vydané stravě, stavu vašeho konta... Můžete také sledovat historii vašich objednávek a plateb za stravu. Na jídelníčku vždy najdete informaci o alergenech obsažených v konkrétních pokrmech. Mobilní aplikaci strava.cz pro telefony a tablety s operačním systémem Android si můžete zdarma stáhnout na Google Play, odkaz pro stažení najdete na www.strava.cz
Vyčkejte na další pokyny, systém se bude zavádět v dubnu 2017, od května spustíme zkušební provoz.
 
Vedení školy

 

Informace k platbám obědů pro MŠ

30. 8. 2016

Informace rodičům dětí z MŠ k platbám obědů ve školní jídelně jsou ke stažení kliknutím na tento odkaz.

 

Informace k platbám obědů pro ZŠ

30. 8. 2016

Informace rodičům žáků ZŠ k platbám obědů ve školní jídelně jsou ke stažení kliknutím na tento odkaz.

 

Směrnice na platbu obědů pro cizí strávníky

27. 8. 2016

Informace a pokyny k platbě jsou k dispozici kliknutím na tento odkaz.