Jdi na obsah Jdi na menu

Akce MŠ

Příspěvky

Nevšední dobrodružství aneb noční spaní ve školce

21. 6. 2017

V pátek 16.6. jsme se sešli s dětmi ve školce. Po příchodu jsme si hráli ve třídě a pak šli na zahradu pohrát si na průlezkách. Jelikož nám nepřálo moc počasí, odebrali jsme se po chvilce zpátky do třídy a zorganizovali diskotéku. Tančili jsme, zpívali, smáli se, prostě disco jak má být. A nesměly chybět ani soutěže jako skákání v pytli, žabáci a nošení ping - pongových míčků na lžíci. Poté už nejen dětem, ale i nám začalo kručet v bříškách, a tak následovala večeře, ke které nesměl chybět typický párek v rohlíku a sladká tečka nakonec - vanilková zmrzlina. Než jsme se stačili ohlédnout, na stolech zbyly jen prázdné, dokonalé umyté talíře.

Spokojené a s plnými bříšky si děti zasloužily pohádku. Bohužel ani po pohádce nebyly ještě pořád dostatečně unavené, a tak jsme uskutečnili večerní honbu za pokladem.
Děti si po skupinkách, někteří odvážní jedinci i sami prošli ztichlou, potemnělou školní zahradu, kterou osvětlovala jen záře svíček. Na konci cesty je čekala sladká odměna. Kolem 22. hodiny nastal čas čištění zoubků, převlečení do pyžámek a ulehnutí do postýlek. Při krásné pohádce O Sněhurce děti bez pláče či jiných komplikací usnuly a spinkaly celou noc.
Následující den jsme vstávali v 8 hodin. Děti si mohly vybrat ke snídani ze všech možných dobrot, posnídaly jako králové a královny formou švédských stolů. Po snídani obdržely malý dáreček a diplom za statečnost.

Tímto bychom chtěli poděkovat rodičům za donesené věci do pokladu a za výborné zákusky a pečivo k snídani, ale velké díky patří hlavně dětem, které byly tak úžasné a bez problému to tady s námi zvládly.
Spaní ve školce uteklo a už počítáme dny do vytoužených prázdnin.

Na fotky se podívejte zde

Školka v přírodě

20. 6. 2017

Týden od 28.6. do 2.6. strávily děti a paní učitelky z mateřské školy v krásném prostředí u šumavské vesničky Hojsova Stráž. Každý den děti čekal zajímavý program, spoustu zábavy a zážitků. Vláček, který jezdí přímo pod penzionem, kde jsme byli ubytovaní, nás odvezl na výlet do Železné Rudy. Tam jsme navštívili cukrárnu s výbornou zmrzlinou a prohlédli si město. Další dopoledne jsme navštívili místní farmu, kde chovají krávy, kozy, ovce a prasata. Kromě sluníčka nás celý týden provázeli skřítkové, kteří zde „bydlí“ v „Pohádkové zemi“. Na závěr týdne nám připravili dobrodružnou cestu zakončenou hledáním pokladu. 5 dní uteklo jako voda, ale všichni máme na co vzpomínat a už teď se těšíme na další školku v přírodě! Na fotky se podívejte zde

Třída berušek na tajuplné cestě

11. 6. 2017

V úterý 6.6. jsme s dětmi z berušek podnikli tajuplnou cestu do lomu na Vinařickou horku, kde nám skřítci ukryli poklad. Než jsme ho šli hledat, opekli jsme si buřtíky. S plnými bříšky se poklad hledal daleko lépe. smiley Děti poklad našly bez problémů a měly z něho velikou radost. Na cestě zpět do školky na nás čekalo ještě několik úkolů, které děti musely splnit.
Dopoledne se líbilo jak dětem, které si domů kromě pokladu nesly i spoustu zážitků, tak také paní učitelkám.
Moc bychom chtěli poděkovat paní Kavalírové, která byla tak hodná, šla s námi a pomohla nám. Poděkování patří i rodičům za donesené dobroty, které jsme dětem mohli dát do pokladu. Podívejte se zde na fotky.
Třída berušek smiley

5. den na školce v přírodě

1. 6. 2017

Dnešní den byl ve znamení oslav MDD. laugh Dopoledne nám místní skřítkové připravili hru plnou soutěží a zábavy. Po cestě nás čekalo spoustu překvapení a na konci byl ukryt poklad! Odpoledne jsme se rozloučili se skřítky a zvířátky, které jsme si moc oblíbili. No a na závěr dne - jak jinak! Ohýnek a opékání buřtíků spojené s rozdáváním diplomů. Kufry už jsou sbalené a ráno hurá domů.
Čekejte nás ve 12 hodin před školkou! Děti už se na vás moc těší. smiley

4. den na školce v přírodě

31. 5. 2017

Dnes jsme museli vstávat o pár minut dříve, protože vláček do Železné Rudy nečeká! Z jeho okýnek jsme sledovali místa, která už dobře známe, a v dlouhém tunelu se nám zatajil dech. V Železné Rudě naše první kroky mířily do cukrárny s výbornou zmrzlinou. Prohlédli jsme si městečko, posvačili v parku a pak už byl čas spěchat na zpáteční vlak. V penzionu na nás čekala svíčková, jakou jsme ještě nejedli! Odpoledne jsme strávili v lese a po večeři /borůvkové knedlíky/ jsme si zazpívali. A teď už jsme v postýlkách, nepláčem!!! A čekáme, až nás navštíví skřítek postelníček s hezkým snem. Dobrou noc!

3. den na školce v přírodě

30. 5. 2017

Máme za sebou další slunečný den v krásné přírodě. Dopoledne jsme se byli podívat na zvířecí farmě, kde chovají prasátka, krávy, ovce a kozy. Odpoledne jsme podnikli výpravu k potůčku a pohráli si na hřišti. Kromě výborného oběda a večeře si dnes děti pochutnaly na nanuku. Teď už většina z nich spinká.Tak sladké sny!

2. den na školce v přírodě

29. 5. 2017

Od rána nás krásně hřálo sluníčko, takže jsme si užívali dosyta čerstvý vzduch. Dopoledne jsme strávili v lese, kde jsme stavěli domečky skřítkům a odpoledne jsme navštívili "Pohádkovou zem". Čekalo tu na nás spousta roztomilých skřítků, které stvořila paní Vítězslava Klimtová. Všechny děti jsou v pořádku a zatím ani neměly čas na stýskání po domově. smiley Přejeme hezký večer, zítra se zase ozveme. smiley

1. den na školce v přírodě

28. 5. 2017

Penzion "Pohádka" nás přivítal sluníčkem a výborným obědem - pochutnali jsme si na pečeném kuřeti a bramborách. Po krátkém odpočinku jsme vyrazili na "průzkum okolí". Objevili jsme veliké hřiště se spoustou atrakcí, kde děti řádily celé odpoledne. laugh K večeři byly špagety, takže do pelíšku šly všechny děti s plnými bříšky! Usnuly bez slziček. smiley​ Dobrou noc!

Drakiáda v MŠ

27. 10. 2016

Ve čtvrtek 20. 10. se na nás usmálo sluníčko, pofukoval větřík, a tak jsme pro děti uspořádali na zahradě MŠ drakiádu. Děti se naučily pouštět draky a celé dopoledne si pěkně užily.smileyPodívejte se zde na fotky.

Divadlo v MŠ

3. 10. 2016

Naši školku navštívilo divadlo "100 dortíků" s pohádkou "Velká mrkvová loupež". Děti i paní učitelky se pobavily při vtipném a nápaditém příběhu o zajíčkovi, který pátrá po své ukradené mrkvi. Herec využíval loutky a hrát mu pomáhaly i naše děti. Pohádka byla proložena pěknými písničkami. Divadlo se nám všem moc líbilo a budeme se těšit na jeho další návštěvu.

Podívejte se na fotografie zde.